سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] از بخشیدن اندک شرم مدار که محروم کردن اندک‏تر از آن بود . [نهج البلاغه]

 
 
امپراتور دریا(یکشنبه 87 اردیبهشت 1 ساعت 10:58 صبح )
این سریال محصول سال 2004 کشور کره جنوبی می باشد و دارای 51 قسمت 70 دقیقه ای می باشد که هر سه شنبه ساعت 8:15 از شبکه سوم سیما پخش می شود و پیشنهاد می کنیم که حتما" این درام زیبای کره ای را که جوایز زیادی را در سطح بین المللی برنده شده دنبال کنید .
این مجموعه شامل 51 قسمت می باشد که توسط شرکت KBS ارائه شده است .
تعداد قسمت: ?? قسمت
تلوزیون تولید کننده: KBS
سال تولید: 2004
تعداد دی وی دی: ? عدد
فرمت: avi
زیرنویس: انگلیسی (بسیار روان و قابل فهم برای همه
کارگردان :
Kang Byeong-taek - کانگ بیونگ تاک
Kang Il-soo - کانگ ایل سو

منظور از امپراتور(فرماندار) دریا در این داستان یونگ بوک(یانگ بگو) (پسر کماندار) می باشد که در بین مردم چین و ژاپن به عنوان خدای دریا شناخته شده است .
به پاس زحمات و تلاشهای بی دریغی که او برای امنیت آبهای بین سرزمین کره و چین و ژاپن برای تجارت بر قرار کرده است. زیرا زندگی بروی دریا در وجود و ذات اون نهفته است

نمایش :این داستان وقتی در تلوزیون نمایش داده شد یکی ازانواع منابع با کیفت و کمیت خوب قابل دسترس و همچنین برای آشنایی عموی با دوره جو سیون(1910-1392 ) که همیشه از دوران برگزیده تاریخ کره است می باشد
که یکی از عمومی ترین قصه های مردم و مشهورترین داستانها که مربوط به آن دوران میباشد .
اما خیلی از مردم با این داستانها بزرگ شدند و عادت کردند و بیشتر آنها نیاز به چیز جدیدی را احساس می کردند.
اگر چه تارخ روبه جلو حرکت کرده اما این از سیاسی ترین نمایشها از نزدیکترین تاریخ نمایش داده شده بر روی پرده بوده است .
امپراتور دریا بازگویی داستان افسانه ای( خدای دریا) یانگ بگو است.
این سریال یکی از تاثیر گزارترین داستانها در قرن نهم کره است که می تواند با نمایش در تلوزیون عادی با یک تنظیم جدید و با ارزشهای تولید بهتر ، مردم جوان زیادی را جذب خود بکند .
امپراتور دریا در بر دارنده سه دوره پادشاهی می باشد . سه پادشاهی که در جوجیریو در شمال بودند . بخشهایی از منشوریها کره شمالی معاصر و بخشهایی از استان کنگ ون .
در قرن هفتم زمان گسترش ارتش برزگ برای شیلا بوده اما این مورد تنها به عمیقتر شدن شکافت بین اشراف زاده ها و مردم عادی کمک می کرد . وقتی که دوره شیلا شروع شد نتیجه اش برای مردم خیلی سخت بود که بصورت ایلی زندگی کنند و میبایست بدون وسیله مالیات می پرداختند .حتی اونها یی که در کشتی سازی کار می کردنند .
یکی از افراد کشتی سازی فرد با استعدادی به نام جوانگ بوک (چویی سو جونگ) که تا حدودی کمانگیر توانایی بوده و به همراه دوستش یانگ نی یان (کیم هیونگ سو)بوده است و جوانیشان را در کورنت وندو در جزیره کوچکی در نزدیکی نام هیه گذراندندکه یکی از بهترین مکانها برای ساخت و تعمییر کردن کشتی بوده است .
بر طبق نوشتها این دو نفر جنگ جویان توانا بوده اند و حتی آخری شناگر ماهری بوده . این دو وقتی که خیلی جوان بودن می خواستند به چین بروند .جایی که به مهارتهای رزمی و جنگی آنها بی توجهی نشود . چناچه در نهایت به ارتش ونینگ جان (که حالا استان جیانگ سو شده) محلق میشوند.


 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 3839  بازدید


» لینک دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «